دسته‌بندی نشده

خرید فلاسک بدون شیشه

فلاسک یونیک مدل سالون

خرید فلاسک بدون شیشه ، چه اطلاعاتی می خواهد ؟

خرید فلاسک بدون شیشه به توجهاتی نیاز دارد .

” فلاکس بدون شیشه و یا تمام استیل ” اصطلاحی است که معمولا برای بعضی از فلاسکها به کار میرود . منظور از این اصطلاح فلاسکهایی است که بدنه آنها استیل بوده و داخل آنها نیز بجای شیشه ، از جنس استیل می باشد .

همه فلاسکها برای این که بتوانند دما را نگه دارند دارای عایق بندی دو لایه هستند . در فلاکسهای بدون شیشه یا تمام استیل هم به همین ترتیب است . در این مدل از فلاکسها ، بدنه از دولایه یا دو دیواره ظریف که به هم نزدیکند ساخته شده است . البته هوای بین این دو دیواره تا جای ممکن تخلیه شده و سپس عایق بندی گردیده است .

بخوانیم و بدانیم :

تخلیه هوا به چه دلیل انجام میشود و در خرید فلاسک بدون شیشه چه تاثیری دارد ؟

چنانکه می دانیم مولکول های هوا ، دما را انتقال می دهند . پس هر چه بین دو دیواره فلاسک ، هوای کمتری وجود داشته باشد انتقال حرارت نیز کمتر خواهد بود . به همین جهت است که سازندگان فلاسکها سعی می کنند تا حد امکان این کار را انجام دهند . پس یکی از عوامل موثر در زمان نگهداری دمای مایعات در فلاسکها ، میزان عایق بندی آنهاست . چون برای انجام عایق بندی بیشتر ، هزینه بیشتری صرف میشود بنابراین در قیمت تمام شده فلاسک هم تاثیر مسقیم دارد .

عایق بندی :

هزینه های عایق بندی بهتر چه هزینه هایی هستند ؟

برای عایق بندی بهتر فلاسک ، خارج کردن هوای بین دو دیواره هزینه های مقدماتی و جانبی هم دارد . مثلا برای خروج هوای بیشتر از لایه های دیواره ، باید ضخامت دیواره ها بیشتر شود که این حالت به هزینه بیشتری نیاز داریم . ضخامت بیشتر بدنه در شکل دادن به چهره ظاهری فلاسک مشکلاتی ایجاد میکند و موجبات صرف هزینه های بالاتر است .

کیفیت :

کیفیت مواد اولیه برای ساخت بدنه نیز مسئله ای است که باید در نظر بگیریم . استفاده از کیفیت بالای بدنه ، مشمول هزینه بیشتری خواهد بود که در خرید فلاسک بدون شیشه ، خودش را نشان می دهد .

پس از رساندن محصول به مرحله ساخت ، باید مسدود کردن کامل دیواره عایق بندی شده به نحوی که در اثر ضربه ، روزنه و شکستی در آن ایجاد نشود مورد توجه قرار گیرد . زیرا ایجاد کوچکترین رخنه در لایه های بدنه باعث به هم خوردن عایق بندی شده و از آن به بعد فلاسک کارایی خودش را از دست می دهد .

جمع بندی مطالب با یک توصیه :

توصیه اکید ما به مشتریان گرامی این است : برای خرید فلاکس بدون شیشه یا بهترین و باکیفیت ترین ها را بخرید و یا از خرید خود صرف نظر کنید .

یک نمونه از فلاکس های بدون شیشه ، فلاکس قلمی استیل می باشد .

برای خرید فلاسک نیم لیتر قلمی تمام استیل یونیک (بدون شیشه) اینجا کلیک کنید .

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *