دسته‌بندی نشده

فلاکس باکیفیت فلاسک باکیفیت

romantic

فلاکس باکیفیت فلاسک باکیفیت ، مبحثی است کوتاه که به اطلاعات شما در زمینه انواع فلاسک کمک می کند .

تولید فلاسک باکیفیت یک امر اتفاقی نیست :

قبل از هر چیز باید بدانیم فلاسک باکیفیت ( فلاکس باکیفیت ) یا به اصطلاح عامه ” فلاسک خوب ( فلاکس خوب ) ” به چه نوع از انواع فلاسک گفته می شود ؟

درب فلاسک ( درب فلاکس )

همیشه برای گفتگو از فلاسک باکیفیت شیشه فلاسک را مورد نظر قرار می دهند . زیرا شیشه فلاسک است که بیشترین تاثیر را در زمان نگهداری دمای مایعات دارد . یا در  ” فلاسک بدون شیشه ” که بدنه و داخل فلاکس از جنس استیل است نیز معمولا از کیفیت نگهداری آن سوال می شود . بله فلاسک با زمان نگهداری بالا مطلوب مشتریان است اما باید به نقش درب فلاکس در این نگهداری نیز توجه کرد .

درب فلاسک نقش مهمی در عملکرد این کالا و به تبع آن رضایت مشتری دارد . کیفیت درب فلاکس ، میتواند منجر به استقبال بسیاری از خریداران شود و یا برعکس ، به خروج فلاکس از خط تولید و بازار گردد . در صورت دوم ، شکست سخت مالی و اعتباری به صاحبان تولید وارد می شود . چه بسا این شکست ، تولید کننده را برای همیشه از صنعت ، حذف نماید .

با مطالعه متن کوتاه زیر شاید بیشتر به اهمیت موضوع ” فلاکس باکیفیت فلاسک باکیفیت ” پی ببرید .

درب های فلاسک به دو دسته کلی تقسیم بندی می شوند :

!) درب پیچی

2) درب کلیدی

درب پیچی فلاسک : درب پیچی فلاسک از ساده ترین و البته پرکاربرد ها به حساب می آید . این درب از یک قسمت سر و یک قسمت پایینی تشکیل شده است . قسمت پایینی که دنده دار شده است بر روی دهانه فلاکس بسته می شود . تمام انواع درب و سایزهای مختلف آن دارای واشر هستند تا دهانه فلاسک را کاملا کیپ کنند . این واشر از نشتی مایعات فلاسک به بیرون جلوگیری کرده و مانع ورود و خروج هوا از فلاسک هم میشود .

درب های پیچی از مطمئن ترین دربها برای نگهداری دما میباشد .

درب کلیدی فلاسک :  دربهای کلیدی که خود دارای انواع مختلف هستند بیشترین طرفدار را دارند . این درب ها استفاده از فلاسک را راحت تر میکند زیرا با فشار به یک کلید یا اهرم به راحتی می توان از فلاکس استفاده کرد .

برخی از درب فلاکس ها اهرمی هستند . این ها بیشترین کاربرد را در انواع فلاسک دارند . زیرا علاوه بر آسان تر بودن استفاده از آنها شکل ظاهری فلاسک را هم زیباتر می کنند .

 

انواع دیگر درب کلیدی فلاسک ، شامل کلید های فشاری و کلیدهای دو وضعیتی ( جلو و عقب شونده ) می شوند .

به هر حال این مبحث که در این جا با عنوان ” فلاکس باکیفیت فلاسک باکیفیت ” ارائه گردید ، قابل بررسی های بیشتر و گسترده تری است . ما فقط مختصری درباره درب فلاکس صحبت کردیم . در صورت لزوم سعی بر این خواهد بود که اطلاعات بیشتری در زمینه فلاسک ، به علاقمندان داده شود .

برای خرید و اطلاع از قیمت انواع فلاسک اینجا را کلیک کنید .

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *